Načítání obsahu...

Formáty

Pro vaši prezentaci

Vše, co si jen dokážete představit a lze natočit.

product placement  °  sponzorský vzkaz  °  injektáže, rady  °   tipy   °  divácké soutěže  °   teleshopping  °   reklama

Druhy formátů

Vyberte si níže z naší nabídky poskytovaných formátů

Sponzorský vzkaz

Krátký reklamní formát v délce 5-15 sec

Reklamní sdělení umístěné hned před či hned po každé části pořadu. Obvykle v délce 10 sec. Ve sdružené pozici se vysílá maximálně 30 sec vzkazů.

Mám zájem o formát

Injektáž

Krátké zobrazení loga uvnitř pořadu

logo zobrazené na dobu 5 sec v průběhu pořadu. Logo buď statické nebo dynamické, možno prezentovat www

Mám zájem o formát

Sponzorované upoutávky

Krátký reklamní formát v délce 5-15 sec 

Jedná se o krátké reklamní sdělení umístěné u upoutávek na pořad. Formátově shodné se sponzorskými vzkazy, ale odlišuje se způsobem umístění ve vysílání. Zdůrazňuje partnerství značky produktu/společnosti s pořadem.


Mám zájem o formát

Sponzorování programu

Krátký reklamní formát v délce 5-15 sec

Jedná se o krátké reklamní sdělení umístěné většinou u programových předělů a upoutávek. Formátově shodné se sponzorskými vzkazy, ale odlišuje se způsobem umístění ve vysílání. Specifikem je zařazení mezi pořady. Využívá se ke zvýšení viditelnosti v rámci vysílání anebo ke zdůraznění partnerství značky produktu/společnosti s pořadem.

Mám zájem o formát

Product placement

Scénka s produktem přirozeně zařazená do děje

Reklamní formát využívající nenásilné prezentace v rámci pořadu nebo magazínu. Výhodou je přirozené zakomponování do děje, díky kterému lze představit způsob použití, vlastnosti nebo odlišnosti od konkurence. Přirozené fungování v ději je přijato diváky pozitivněji nežli prezentace v reklamních breacích.

Mám zájem o formát

Topic placement

Prezentace použití, vlastnosti, tématu nebo konkrétní charakteristiky produktu  bez uvedení konkrétní značky.

Jedná se o zařazení určitého tématu do děje pořadu nebo seriálu, který chce klient komunikovat. Prezentace se zaměřuje na způsob užití, způsob aplikace či obecně otevírá téma k diskuzi. Veškerá prezentace produktu probíhá bez specifikace brandu.


Mám zájem o formát

Divácká soutěž

Reklamní formát, kde je předveden výrobek v prodejní podobě společně s obecnou charakteristikou

Krátký interaktivní prvek v pořadu, většinou magazínového typu, kdy je diváky vyzván k hlasování. Hlasuje se buď pomocí SMS zpráv, nebo přes internetové rozhraní. Odměnou je divákovi cena od sponzora soutěže, kde je prezentován produkt v prodejním obalu a doplněn krátkou vysvětlující charakteristikou. Maximální hodnota výhry je dle zákona o loteriích 9.999,-Kč pro jednu osobu. Divácké soutěže nespadají pod kategorii spotřebitelských soutěží.

Mám zájem o formát

Reklamní spoty

Nejčastěji využíváný formát pro televizní propagaci

Standardní délka je 30 sec, umisťován s dalšími spoty v reklamním bloku

Mám zájem o formát

Teleshopping

Spot musí obsahovat popis produktu, cenu a kontakt, kde je možné produkt objednat. Nejčastěji se využívá délka 2 minuty. 

Přímá nabídka služeb a produktů 

Mám zájem o formát

Máte zájem o formát?

Vyplňte prosím pole jméno

Vyplňte prosím pole telefon

Špatný formát telefonu

Vyplňte prosím pole e-mail

Špatný formát e-mailu

Vyplňte prosím pole text

Děkujeme, Vaše zpráva byla odeslána